I januar måned sætter skolen fokus på elevtrivsel og virksomhedstilfredshed (jf. mål 4 i Erhvervsuddannelsesreformen: ”Tilliden til og trivslen på erhvervsuddannelserne skal styrkes”)
Data:
Som minimum inddrages følgende data:
- Årets ETU
- Årets VTU
Processer:
Datagrundlaget behandles i forskellige processer.
ETU behandles i følgende proces:
- Datagrundlaget tilgår skolen
- Ledelsen drøfter data
- Uddannelsesledere og koordinatorer drøfter data og informere lærergrupperne
- LUU og evt. andre informeres
VTU behandles i følgende proces:
- Skolens kvalitets- og udviklingsenhed udarbejder en rapport om undersøgelsen
- Ledelsen drøfter data og rapporten
- Rapporten behandles i LUU
- Rapporten behandles i Bestyrelsen
Andet / ”Sammen om uddannelsesevaluering”
Skolen indgår sammen med Region Syddanmark, regionens SOSU-skoler og regionens kommuner i et samarbejde, hvor der er fokus på uddannelsernes praktikdel (eleverne evaluerer). En gang årligt fremlægger praktikken en rapport i skolens LUU, der drøfter evalueringens resultater.